pátek 19. srpna 2011

QP šablony - 14-ti denní stolní kalendář

Krásný srpnový prázdninový sluneční den. Přinášíme vám  sadu QP šablon na 14-ti denní stolní kalendář.
K výrobě QP šablon byl použit materiál z dílny Babinetek a rovněž s jejich svolením freebies od GT Designs a Fool-pick designs, což jsou taky Babinetky, které se vydaly na profi dráhu :-)
Doufáme, že se vám šablonny budou líbit, a pomůžou vám při tvorbě vašich kalendářů.
Autorky těchto šablon jsou
svarapaja a pacina
1.POLOLETÍ

 2.POLOLETÍ



titulní stránka
DOWNLOAD



9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Babinetky, moc děkuji, QP je krásné. Přeji mnoho pracovních úspěchů. Hanka

CBH řekl(a)...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Aug. 19, 2011. Thanks again.

jirsev řekl(a)...

Moc děkuji za možnost použití, nejsem tak zdatná ve tvoření a každá možnost zdarma je pro mě výhra. Máte moc krásné věci.

Jana řekl(a)...

Holky moc díky. Freebíčka jsou jako vždy bezkonkurenčně krásná.

Díky.

Jana

Jana řekl(a)...

Holky moc díky. Freebíčka jsou jako obvykle bezkonkurenčně krásná.

Díky.

Jana

Jana řekl(a)...

Holky moc díky. Freebíčka jsou jako vždy bezkonkurenčně krásná.

Díky.

Jana

Anonymní řekl(a)...

Mám takový problém freebíčka se mi stahují v programu adobe reader a nejdou otevřít a navíc ani nejdou stáhnout s koncovkou.zip poradíte prosím

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,včera večer jsem se poprvé seznamovala s tvořením scrapbooku.Jsem vděčná, že mohu sehnat předlohy zdarma tady u Vás.Přeji mnoho úspěšné práce.Lenka

Anonymní řekl(a)...

I já se přidávám k holkám a v první řadě bych vám chtěla moc poděkovat za krásné předlohy. Letos poprvé jsem se pustila do tvoření kalendáře (s vaší pomocí...) a nemůžu se od toho odtrhnout ;) Jen mám takový problém asi u šesti šablon - i když dám krytí 100%, přesto mi za nimi prosvítá fotka - např. u týdne 16-17. Dá se s tím něco udělat? Moc předem děkuji za pomoc a moc vám fandím!!! Tereza